Ett ridpass att vara stolt över


Postat av: Filippa Granaas

Jag är ju kanske inte den bästa på dressyr, men i och med att kvalitén i videon inte är så bra så är det svårt att se "vad du gör", men det enda som jag märkte och som du kan testa om du själv känner för, så är det att länga stigbyglarna! Så att nästan dina men är raka haha! Det tar ett tag att vänja sig, men om du rider med det hela tiden och vänjer dig, så lovar jag att det känns mycket bättre! Det gjorde det iallafall för mig!

Kram<3

2015-01-23 @ 17:54:10
URL: http://filippamedf.blogg.se/
Postat av: Ebba Carlström

Tycket de såg bra ut faktiskt,kunde höjt händerna lite kanske men jag har samma dåliga vana.
Jag hade ett liknande ridpass här om dagen och jag vet den känslan man få efter.Lever på den än idag om jag ska vara ärlig =)

2015-01-23 @ 22:39:12
URL: http://allafyrahovar.blogg.se
Postat av: Anonym

I din trav så reser du dig väldigt fort! Prova typ att dröja innan du sätter dig, men inte så du dubbelstudsar, ser ut som han rusar iväg ibland, haha. Annars underbart fint ridet! :)

Svar: Tack för tipset! :)
julialinneaaxelsson.blogg.se

2015-01-26 @ 00:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: